POLITICA DE LIVRARE, RETUR ȘI METODE DE PLATĂ

LIVRARE ÎN ROMÂNIA

Livrare se face prin serviciul de curierat rapid FAN COURIER, ), pe întreg teritoriul României. 

​Procesarea comenzii durează între 1 – 5 zile lucrătoare, iar livrarea se face în 1 – 5 zile lucrătoare (media fiind 1-2 zile). 

După plasarea cererii de ridicare a coletului, veți primi un cod AWB pe mail și veți fi contactat prin SMS în ziua livrării. Curierul ridică coletele de la noi în ziua în care plasăm cererea de ridicare sau în următoarea zi lucrătoare. 

​Serviciul de livrare este taxat cu 22 RON, și este gratuit pentru comenzi de peste 500 RON. 

​*Timpul de procesare a comenzii poate varia în funcție de volumul de comenzi sau de tipul de produs comandat.

*Timpul de livrare depinde de locație și numărul de comenzi pe care îl au curierii. Unele perioade (Crăciun, Paște, luna august) sunt mai aglomerate.

 

​*Unele produse sunt marcate cu timp de procesare 7 -14 zile.

LIVRARE INTERNAȚIONALĂ

Livrăm și în spațiul economic european Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Olanda, Polonia, Slovacia, Spania.

Livrare se face prin serviciul de curierat (GLS INTERNATIONAL, ) sau Poșta Română.

Procesarea comenzii durează între 1 – 5 zile lucrătoare, iar livrarea se face în 5 – 10 zile lucrătoare. 

După plasarea cererii de ridicare a coletului, veți primi un cod AWB pe mail și veți fi contactat prin SMS în ziua livrării. Serviciul de livrare este taxat cu 120 RON.

​*Timpul de procesare a comenzii poate varia în funcție de volumul de comenzi sau de tipul de produs comandat.

*Timpul de livrare depinde de locație și numărul de comenzi pe care îl au curierii. Unele perioade (Crăciun, Paște, luna august) sunt mai aglomerate.

​*Unele produse sunt marcate cu timp de procesare 7 -14 zile.

Politica de Retur/Anulare

1. În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau serviciu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile de la primirea coletului, dacă acesta nu este conform cu ceea ce ați comandat.

​2. Oferim o garanție de 100%, însemnând că, în ipoteza în care, într-un termen de 14 de zile după primirea coletului, produsele comandate sunt defecte sau nu corespund descrierii, vă puteți retrage comanda și primiți banii înapoi. Banii sunt înapoiați după ce produsele sunt returnate și inspectate pentru defecțiunile menționate în retur. Nu pot fi returnate produsele care nu sunt defecte și care corespund descrierii dacă motivul returului este că mărimea produsului a fost aleasă greșit.

​3. În cazul în care doriți să apelați la dreptul de retur, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la mailto:gravmetpro@gmail.commenționând motivul. Dacă este cazul, vă vom ruga să ne trimiteți o poză cu defectul produsului. 

​4. În cazul cererii de retur, făcute pe medalioane.gravmet.ro după expirarea termenului de 14 zile cumpărătorului nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.

​5. În cazul anulării comenzii după momentul în care comanda a fost procesată și produsele au fost personalizate suma nu se mai poate restitui. Vă rugăm să ne contactați pentru a va putea confirma dacă am procesat comanda sau nu.

​6. În cazul în care comanda nu ajunge la dvs. în termenul maxim de livrare (5 zile) + 5 zile, banii vor fi restituiți intergal sau parțial, în funcție de cerința clientului.  

​7. Produsele personalizate nu se returează și nu se schimbă decât în cazurile menționate la punctul 2.  Vă rugăm să ne contactati telefonic , pentru a vă asigura că produsul se potrivește. Dacă aveți nelămuriri sau aveți nevoie de sfaturi privind alegerea unui produs potrivit, ne puteți contacta prin email la gravmetpro@gmail.com.

ANPC

Metode de Plată

Plata se face în momentul plasării comenzii, online, folosind cardul bancare sau prin transfer bancar.

Plata cu cardul este securizată. Acceptăm majoritatea cardurilor bancare pentru efectuarea plății.

Plata prin transfer bancar se face în contul:

RO24BTRLRONCRT0455987301 – Banca Transilvania

Beneficiar: SC GRAVMET PRO SRL.

Plata ramburs nu este disponibilă deoarece produsele personalizate nu pot fi recomercializate după gravare sau marcare permanenta, astfel că necesită garanția plății în avans.